Merhaba arkadaşlar tam olarak anlatabilicekmiyim bilmiyorum ama benim gebeyken sesim ses tonum degişti kalınlaştı uzun konusurkende bogazmdaki damarlar kısalıyo gbi hissediyodum kısacası zorlanıyodum dogum yaptım bikaç gün sonra kırkımız çıkıcak ben hala aynıyım sesim düzelmedi aranzda yaşayan tecrübesi olan varsa yazablrmi gectimi yaşadnzmı gectyse ne zaman gecti