Başka hastaneye götürün bence 3 ü beklemeyin allah korusun benimde kızım düşmüştü anında götürdüm ama kanama kusma yoktu ona rağmen hemen tomografiye aldılar bişey çıkmadı allahtan fışkırır tarzda kusma baygınlık hareketsizlik boş boş bakma sabitlenme gözlerde kayma anlamsız bakışlar bunlar olursa hemen getir demişlerdi uyutma bu arada sakın