Merhaba arkadaşlar 1 aylık bebeğim var 2 hafta erken geldi bebeğim yüksek tansiyondan ötürü sezeyanla doğdu dogdugunda iki gün yeni doğanda kaldı fototerapi gördü sonra sütüm olmadığından saralık tekrarladı değer 19 oldu tekrar fototerapi gördü sonra değeri düştü bugün 1 ay aşısına gittik eve döndükten sonra bebeğim aniden sararmaya başladı ve uyukluyor sürekli böyle bişey yaşayan oldu mu çoçuk sapsarı oldu acaba sebebi nedir malum sokaga cıkma yasagı geldi ve hastaneler tehlikeli napcaz bilemiyoruz