Merhaba
Oğlum 18 aylık ve cok iştahsız bugun gercekten hiç birşey yemedi! Kahvaltı istemedi, çorba geri çevirdi sonra meyveli tatlı yaptım ama o da nereye kadar tatlı verebilirim. Sonra akşam yemegi yine istemedi yine atıştırmalık bişey verip uyuttuk…
Iştah açici kullanan var mı aranızda? Tavsiye eder misiniz? Vitamin mesela?
Şişe süt verdim oni da istemedi😭 şuan aç uyuyo kuzum ve ben cok kötü hissediyorum kendimi…