Yg22 Merhaba kızlar 3 olacak doğum yapalı sezeryan yerim daha önce enfeksiyon kapmıştı akıntı geliyordu doktoruma gittim ilaç vermişti eve geçmişti şimdi tekrar oldu neden oluyor sizce olan var mı
Alibebekvehaticeanne Yg22 Canım 29 gün bizim dezenfektan verdi onu sıkıyorum ve sac kurutma makinesi ile kurutuyorum kullanmadın mi dezenfektan
Huzurum12 Yg22 furacin kullan antibiyotik bende de olmuştu cok cabuk toparladi birde terramyecin goz merhemmi var antibiyotik oda cok iyi geliyor recetesiz eczaneden alirsin bunu
baloglus Yg22 Benim sezaryandan bikaç gün sonra sızıntım olmaya başlamıştı. Daha ağır bi antibiyotik kullanmıştım ve doktorum iki güne bir içindeki suyu temizlemişti. O şekilde bir hafta da geçti