Bu illeti haberlerde duyduk ilk Aralık sonuydu.Babam birden nefes almamaya ,istahtan kesilmeye terlemeye başladı ve Zaatture oldu uzun süre tedavi gördü.Drlar KOAH hastaligi olduğunu da soyledi.suan solunum cihazına bağlı evde tedavi goruyor.benimde aklıma yeni yeni dank ediyor acaba Corona mi oldu diye.tabi onun çıkma yasağı olduğundan dolayı hastahaneye gidemiyor bende böyle düşündüğümu soylemedim hiç bugüne kadar.umarim yoktur.Size ve bebeğinize Allah şifa versin.umarim bir an evvel atlatırsinz canım