2 aydır sıkıntımız yktu profesyonel oldum artık gazdan dolayı derken bugun cereyanda kaldı cocugum😞 Gaz sancısından mosmor oluyor iç çeke çeke yorgunluktan uyuyakaldı. Elimden hic bişey gelmiyor artık. Gözümün icine baka baka katıla katıla aglıyor. Gözlerinin içi suratı kıpkırmızı oldu ağlamaktan şişti artık. Tam 4 saattir ugrasıyoruz. Sinirlerim hat safhada. Gaz cıkarmasına cıkarıyor da su sancı delirtti cocugu karnı taş gibi. Şimdi karnına tülbent sarıp yüz üstü uyuttum. Bu gece uzun olacak anlasılan. İnşallah gazını çıkarır da rahatlar cocugum ya. 😞