Bebeğimin boğazında balgam mı var ne var bilmiyorum çıkaramıyor bir türlü. Az demin hafiften öksürdü nefesi gitti bir an çok korktum. Şimdi başında bekliyorum iyi uyuyor ama çok korkuyorum bir şey olur diye. 1 aylık daha. Neden böyle oldu, 15 gündür burnunda hırıltı da vardı zaten. Lütfen yardımcı olun, ne yapmam lazım