Eda4255 Eşim bir kac kez telefonda sosyal medyada baskakarı ile konuşmuştu bu yuzden pıntırıklı oldum
YazCilegi [bilinmeyen] Yani müdahale etmek hiç istemiyorum özgür ve hür iradenizle forum kuralları çercevesinde herseyi konusabilirsiniz ama son günlerde iyice gün toplantılarına döndü burası. Hep bi dert tasa şikayet memnuniyetsizlik. Hiç kimsenin hayatında güzel bişey yok mu yahu? Bununla alakalı post açıp birbirini deşarj eden kimseleri göremiyorum. Tencere benimki senden kara hesabı çocuklarınızın babalarını gömüyorsunuz habire.
gozdeninbulutu [bilinmeyen] bizde 3 gündür konuşmuyoruz eşimle annemi hastaneye götürdüm diye tavır aldı oğlumu Anaanneme bıraktım diye kendisi de Malatya da iş için gitti canım
123456 [bilinmeyen] annelik zor zanaatmış onu anladım.. göğüs yarası acım ne yaptımsa geçmedi şuan en çok ona takılıyorm.. kaynana hiç demeyin bana benim kaynanam yok(sildim onu) Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin...
Zdmom 123456 her emzirmeden sonra yika gogsunu kremi sur ustune silikon gogus ucunu tak ondan sonra gogus pedi kullan ben yarasiz atlattim cok sukur goguslerin sizladikca onu acik oldugu icin sutun akarkalan bosluga daha cabuk iyilesirsin gecmis olsun
123456 [bilinmeyen] krem yağ kalkan herşeyi denedim artık hepsini bırakacam.. ha bide kendime bakcak vaktim bile olmuyor bebeğim daha çok küçk saldım mecbur herşeyi sizde durumlar nasıl
123456 [bilinmeyen] çok ağır sözler hakaretler etti hak etmediğim halde hamileleğim aşırı stresle geçti şimdide hiç durmayan bi oğlum var... daha 1 sene 2 aylık evliyim.. duyduğum sözlerin haddi hesabı yok.. bende sildim şuan bize eşim yokken gelemiyo istemiyorm eşim varken de gelirse çocuğu sevmeye geliyo yüzüne bile bakmıyorm..
Tugbaarya Madem amaç dertleşmek ben anlatayım sizde dinleyin . Eşim artık çığrından çıktı iş sknt nedeniyle ağır bir maddiyat kaybı yaşıyoruz her ay açıldık a acıkıyoruz. Şükür iki bebeğimiz var . Hergun birbsknr hergun tartışma artık yoruldum. Ne yapacağımı şaştım iki sene önce ev aldık şimdide diyor evinverip kiraya çıkalım sanki o şekil evin borcu olmayacak. Patronlar tartışmış hadii acısını çek Tuğba . Moral ver Tuğba. Manevi olarak aileden yonede yiprandim. Her akşam acaba ne yapsam derken milletin yüklü miktarlara aldıkları tek bir parça bez parçasını resmini atmasından nevrim döndü . Özellikle bunu yapan hava gibi olsun diye kardesinse. Sağlığı digi inkanlara bakmadan çektiğimiz skntyi girmemiş gibi eşin ve aile bireylerinin koca karıya dondun bilmem ne diye dalga geçmesi . Yada onlara ayak uydurması . Daha önce hapy mom kullanırken sağolsun annelerimiz den birisi 3 kutu mama yollamıştı . Onunla idare ediyordum. Bu sefer de bir laf çıkmış piyasa Tuğba isteyerek emzirmiyor beni boşuna mama masrafını sokuyor . Öncelikle ben bu kadına sütü olamsin için yemek içmek ekstra destek ne sağladım demiyor annem komşuların bebeğini örnek gösteriyor . Kızım pramature emmedi sonra süt kesildi o kadar şey yaşadım hiçbiri gorulmedide bir süt eksikliği başıma kalkılır oldu neymiş mama masrafı yapıyormuş. İki kutu babam almıştı kızım Doğali 2 ay oldu ve 2 saatte bir mama vermem gerek . Diğer taraftan adını anmak istemediğim bir şahıs yok suyunu çok koy yok aciksada sallayarak uyut mama çok veriyorsun . Şükür yap daha iyi olur mama uzun gider. Başka taraftan yok Tuğba biİ büyük olarak saymiyor ya iki gebeligimde ölüm riski taşırken siz neredeydiniz deyince aha gelin gelinliğini gösterdi. Kızım pramature doğdu daha eşimin annesinin. Gelmesini bırak geçmiş olsun deyip kapaması bile telefonu ama laf uydurmaya dedikodusu yapmaya gelince en yakinimda maşallah . Ev aldigimami yanayım. Neden çocuk yaptım diyemiyorum sorgulayayim. Yoksa vakti zamanında herkesi dinlemeyip aldirmadigima minuzuleyim . Benden bunları mi bekliyorlar anlamıyorum. Eşime gece sen bak en azından agladiginda mamasını ver ben gecede çalışır destek olurum dedim ben nasıl bakayım diyor tamam haklı miyadinda bebeisin çok farklı ama ben daha başka ne yapayım. Gercekden anlatamadiklarim çok .zoruma giden hepsi değil 2 şey insan evladından nefret edermi ? Psikolojisi iyice bozuldu . Oğlum 2 yaşına girecek 35 yaşında adam gibi davranıyor bağırıp çağırıyor kızıyor garibim oğlum 2 dk snr herşeyi unutup baba diye kucağına gitmeye çalışıyor . Kizim pramature kaka ve gaz skntm var sen bebeğe iyi bakabilseydin sütun olurdu denmesi. Ben bundan 2 sene onuda geçtim sadece 1 ya bir sene ye yakın evveli bunların başına geleceğini söylemiştim ve ben böyle degildim
Tugbaarya Herkese destek olmaya çalışırdım . En aşağısı sebekkik yapar o an kafasinin dağılmasına yardım ederdim. Şimdi gülüyorum ama neye nasıl gerçekten mi bilmiyorum. Ha bu arada insan neyim değil ne olacağım diyecek önce ama zaman gelecek ben bugünlerin atlatinca yanıma gelenleri göreceğim o zaman da artık ben bir tavrimi koyacağım. En basitinden 27 yaşında 5 senelik evli ve iki çocuk annesiyim aylardır babamdan sublazim bu lazım demekdi yoruldum . Belkide artık utanır oldum . Kendi eşin çocuklarının kendi babası ne yapıyor diyor bazen en büyük ukte yada içime oturan boğazında düğüm düğüm yapan şeyde o ya. Bende bilmiyorum .... :((( Uzun oldu kusura bakmayın