Kızım geçen gün ayağı mindere takılıp biçimsiz bir şekilde yere düştü. Fazlasıyla ağladı ve sonrasında ayağının üzerine basamadı doktora götürdük kırık çatlak vs yok ama 3 gündür yürüyemiyor yavrum. İncindi veya ayağı burkuldu ödem olmuştur dedi doktor ne yapmam lazım ılık zeytinyağı ile masaj yapıp sardım başka ne rahatlatır bilemiyorum önerisi olan yazarsa sevinirim.