Gnt38 merhaba cok gecmiş olsun bana da yarın test yapılacak. Grip belirtilerim vardı ateş yoktu sonra öksürük iştahsızlık kusma halsizlik basladı. Ateşim 37 oluyor en fazla. Hastaneye refakatcı almazlar demi? Bende sonuc cıkasıya yatacakmışımm hem hamileyim 30 hf hemde kronik hastalıpım var. Ben 1 aydır evdeyim sadece 2 kere hast kan vermeye gittim ancak cok sakindi hst elimi bişe vurmadım.