Ebruvekuzeybebek eds yi yani emzirme destek sistemini tavsiye ederim. Mamayi da memeyi emerek vermiş oluyorsun böylece meme kanalları da uyarılmaya devam etmiş oluyor. Kaşıkla, kaşık biberonla, siringayla, bardakla hepsi memeden uzak yöntemler ve memelerimiz emildikce uyarıldığı için biberonu bıraktıracaksam eğer en güzel yöntem bu dedim ve öyle devam ediyoruz kizimla. Cok da memnunum