16aylık bir kızım var beşiği sallanıyor bugüne kadar hep onda sallayarak uyutuyordum.Geçenlerde gündüz uykularını 1e düşürdüm……1,2 gün denedim Baktım gündüz uykusunu az yaptığı için hemen uyuyor 2sallayınca normalde uzun sürerdi çünkü.Bende bugün sallanan beşiği kaldırdım zaten ona artık sığmıyordu ve diğerine koydum en fazla 10dakika oyalandı ve daldı.Buraya kadar iyi ama geceleri uyandığında hafif sallıyordum geri dalıyordu..Gece uyanırsa ne yaparım onu düşünüyorum.Ama kararlıyım ne kadar uykusuz Kalsamda artık sallamadan uyumaya alıştırcam..Yinede biraz desteğe ihtiyacım var tecrübeli annelerden ☺️