Saliha0540 Ananassuyu [url=https://hizliresim.com/qlwBVS][img]https://i.hizliresim.com/qlwBVS.jpg[/img][/url] ins olmuştur.ilk 2 si boyle digerini bulamadim atmisim ama bu 2.gunki
Ananassuyu Saliha0540 baktım canım ama yok gıbı sanki ya fazla ıdrar damlatmışın kırmızılık kalmış sen ıstıyomuydun bebek
Melekler Saliha0540 çok net değil gibi canm 2. Çizgin bence kan testi var yada yine çubuk test yap idrarını çok koyma içine
Saliha0540 Ananassuyu aslinda cizgi var gibi ama isiktan anlasilmiyor olabilir ben baktigimda goruyorum direk.yok istiyorum herturlu uyar 😀
[silindi] Boncukgozveannesi vuuhhuuuuuu 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 Karantına yaradı herkese masallah mınık mınık cakıler bascak etrafı 💃🏻💃🏻
Saliha0540 Melekler bakalim hayirlisi olsun canim.evet ya kardes şart. Seninkilerin yas araligi cokk guzel saglicakla buyut ins canim
Melekler Saliha0540 aynen enazından diğeri anlıyor beni ağırlığı kalmıyor fazla bebekle ilgileniyorum
tugceemir Saliha0540 korkmadim degim simdi haa bende o hamilelik testinden aliyorum ucuzundan degil onda cikmadi bide digerinden alip mi denesem kaza sey oldu da gecenlerde 🙈🙈🙊🙊
Saliha0540 tugceemir senindemi gecti adet günün. Yok biz istedigimiz icin ben bukadar evhamliyim. 2 ay oldu denemelere basliyali heycanla bekliyorum iste
[silindi] Saliha0540 bacım bısey dıcem sımdıde 2. Gebelıgın olacak bu yanı burda olduguna gore 😒 pekı 2. Gebelıgın oldugu halde hamıle olup olmadıgını sen bılmıyosan bız nasıl bılelım ? 🤷🏼♀️
Saliha0540 [silindi] canimcim benim gozden kacirdigim belki bir baskasiniz basina gelmiştir. Sonucta burasi sohbet platformu.ben aklima takilani sormakla mukellefim isteyende cevaplamakla.yani sen bilmiyorsan yazma bosver zorunda degilsin🤨
tugceemir Saliha0540 yok yawru benin gecmedi de bi bas ağrısı mide bulantısı oldu bende onuda migren belirtilsi dediler oyleynis yani netten baktim da karanlin ortama geçince bad agrisi kalmadi
[silindi] Saliha0540 yanı sacma oluyo bu tarz postlar senın bılmedıgını bız ne bılek baccıııııııı 💃🏻 Testlere devam