Fatosaras21 bide ben korse aldım aslında ama eğildiğimde filan acıtıyor rahat hareket edemiyorım termal de termolkorse siteden aldım cook kötü geldi çöpe attım yani o derece kullandınız mı termal tayt
Makarna_kulak Fatosaras21 bence m al s çok küçük olur ,yada sitesinden bak göbek çevren kaç ölç tabloda yazıyor zaten