Merhaba arkadaşlar;
4 Aylık oğlum var, ilk ve tek adetimi 28 Şubat’ta oldum, daha sonra birdaha olmadım. Ama doğumdan sonra normaldir düzene girmesi diye düşünüyordum ki hamile rüyaları görmeye başladım. İçime kuşku düştü ve az önce gebelik testi yaptım, 2 tane yaptım ikisi de saniyede kıpkırmızı çift çizgi oldu.
Açıkçası çok korkuyorum. İlk doğumum sezeryan oldu, acaba dikişlerin iyileşmiş mıdır. Bebeklere nasıl bakarız maddi manevi bunu asla düşünmüyoruz Allah verdi bu bebeği bize çünkü korunuyorduk… Tek korkum doğum.
Hesaplarıma göre 6 haftalık, iki bebeğimin arası tam 1 yaş olcak. Ama ya o doğum. Göbeğim sistikce dikislerim ne olur? Bu durumu yaşayan var mı. Doğum açısından çok korkuyorum. Lütfen biri birşeyler söylesin… Şimdiden çok teşekkürler 🙏🏼
Ayrıca kesin hamilemiyim dir acaba, doğumdan sonra beta HCG düşmemiş olamaz değil mi. Önümüzdeki hafta doktora gidicem direk pazartesi.
Sizce beni nasıl günler bekliyor, biraZ destek olun nolur