Merhaba hanımlar resim yükleyemedim şöyle anlatayım kızım bir aylık henüz son bir iki haftadır farkettim alt diş etlerinde hem sağda hem solda fazla et var gazdan dolayı çok ağlar huysuzdur hep acaba o etin bir zararı var mıdır doktora girdemediğim için burdan sorim dedim