Benim kızımda 1 aylık benimki de aynı. Bugünlerde olabilirmiş. Bebek anne karnında olmadığını anlayıp aniden uykudan uyanıp ağlıyormuş onu güvende hissettirmek lazımmış. Bol bol konuş sesini duysun kucağına al sakinleştir onu. Bu dünyada en iyi tanıdığı bildiği kişi sensin annesi :)