Oglumteksebebim Kızlar oğlum küvezde 12 günlük doktorlar bir ayağında çarpıklık var diyo ama iki ayağında varmış gibi sizin gözlemleriniz nedir yarın arayıp tekrar sorcam
Tugcegoktas Oglumteksebebim Gecmiş olsun canım banada iki ayagındada var gibi geldi .bi ayagı morarmış mı yoksa resimde mi oyle görünüyor anlamadım
Balbademim3 Oglumteksebebim hiç bir fikrim yok üstte kalsın diye yazıyorum Allah kurtarsın canım çok zor küvözde
Hunilianne Oglumteksebebim buna sanırım pes ekinovarus deniliyor alciyla düzeltiliyor çok gecmis olsun
canparcam123 Oglumteksebebim rabbim emeklerini boşa götürmesin canım benimde oğlum 9gün kaldı çok zordu..inşallah önemli birşey yoktur dua edin bol bol bu mübarek günlerde..ben asr süresini çok okurdum..
Gamze89 Çok geçmis olsun bebeklerde anne karnındaki durustan dolayı olabiliyor bizimde bi ayagında vardı alçıya aldılar 1 hafta sonra cıkardılar zaten kemikler henüz kıkırdak gibi oldugu için hemn düzelir telas etmeyin demisti doktor
Oglumteksebebim Gamze89 ayakkabı kullandınız mı peki çok araştırdım alçıdan sonra özel bi ayakkabı var o kullanılıyormuş. Siz yaşamışsınız fark edersiniz iki ayaktam mı var sizce
Oglumteksebebim canparcam123 ben de hep ayetel kürsi okuyorum onun için haklısınız asr suresi de bana sabır verecektir sağolun
Tugcegoktas Oglumteksebebim Canım sen yinede üzerine düş mutlaka ihmal etmesinler yani .Ama kendinede iyi bakki bebişin geldimi yorgun bir anne bulmasın . 🌸🥰
Tugcegoktas Oglumteksebebim Evet canım pes ekinovarus bu .Tedavisi de var Allahın izniyle düzelir .Cok cok gecmiş olsun tez zamanda yavruna kavuşman duasıyla 🌸
Gamze89 Oglumteksebebim hayır ayakkabı kullanmadık biz gerekirse alcı süresini uzatırız dediler ama gerekmedi düzeliyomus telaslanmayın onların kemikleri suan kıkırdak önemli olan hemen müdahale etmeleri insan çok üzülüyo çok haklısınız insallah çabucak geçer hayırlısıyla🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Tomris4646 Oglumteksebebim Allahım şifa versin inş canım bir an önce düzelir umarım henüz su gibi o minik kuzum her şey çabucak geçer annesi dua et
Omerasaf38 Oglumteksebebim canım öncelikle geçmiş olsun evet 2 ayağında da var gibi görülüyor ama bunu alçıyla düzeltiyorlar ve güneş tatbiki de en önemlisi insallah tez zaman da gecer
anne15 Oglumteksebebim iki ayağında da var görünüyor. Cok gecmiş olsun. Kuzenimin kızınında vardı cok sukur iyi su an kucukken daha cabuk toparlanıyor iyi olcak inş sizinde 🙂 alçı vb birşeyler takılmıstı zamanlada corap tarzı bsyler giydi takıldı düzeldiler