Kızlar kızımın ek gıda ile arası iyi bazen çok iyi bazen daha az yiyor ancak. Bazı günler neredeyse hiç emmek istemiyor akşam olana kadar. Her seferin de teklif ediyorum. Gece uykusuna emerek geçiyor gece bazen 3 4 bazen 2 kez kalkıyor emiyor uyuyor. Ama gündüz emmemesi Normal mi ekstra bir şey yapmama gerek var mı. ? Sizlerin bebekleri ne durumda