Kızlar 3,5 aylık bebeğim, son iki gündür kakasında çizgi şeklinde kan gördüm 2-3 kere. Besin alerjisi olabilir diye süt ve süt ürünlerini kestim bugun. Ya besin alerjisi yada makatında çatlak oluyomus en sık. Başına gelen var mı yaşayan bu durumu? Neden olur? Ne yaptınız? Paylaşabilir misiniz?