Bebegimcanim elektrikli çiftli bence çok iyi hata benim sayfama bak atmıştım kraftın canım ben aldım 2 3 defa kullandım ve bebeğim emdi dedim satayım 350 tl ye almıstım zaten sımdı e bebek ten 25 li süt saklama poşeti de verecem korgo ücreti de ben ödiyecem 240 veririm çok iyi yani yine de aiz biliriz isterseniz fotoğraf ını ata bilirim sana