Kızım 5 aylık ve 1 haftadır kabız şuan çok ağlıyor kendini çok sıkıştırıyor kaka yapmak için ama olmuyor.ne yapabilirim lütfen bir fikir istiyorum.zaytin yağı herakşam içiriyorum maalesef yok karnını falan zeytin yaglıyorum bazen ayak hareketleri yaptırıyorum ama yok.ne yapıcam doktorada gidemiyoruz malum.