Kızlar benim oğlumda 16 aylık olmak üzere. Biz hadi oğlum deyip ayağa kaldırdığımız zaman yürüyor. Yoksa kendisi kalkıp yürümüyor😞 geçen gün kendisi koridoru baştan başa yürüdü 30 adım atmıştır en az ama biz hadi deyince kendisi hiç istemiyor ne yapacağım bilmiyorum