@CemreKerem doğru söylüyorsunuz,biraz farklı yorumlanıyor gerçekten. Kilo vermek için az kalori tüketmek lazım. Ki bende de tatlı krizini önledi açlık hissim gitti. Ne pazarlamacıyım ne de çayla alakam var sadece kullandım,göbeğe streç sarma fikri gibi ÖNERİ 😊