Zkolip Merhaba kızlar bebeğim gazını çıkaramıyor uykusunda bıle devamlı ıkınıyor sütüm yetmediğinden Arada bebelac mama veriyorum günde 1 defa yada 2 günde 1 felan büyük tuvaletınıde yapamıyor nasıl gaz cıkartabılırız lütfen yardım devamlı ağlıyor ıkınıyor
masterchefiniz Zkolip canım benim bebeğiminde gazı var. Gazın tuvaleti ile bi alakası yok sanki sürekli tuvaletini yapıyor ama gazı hiç bitmiyor karnı şiş sürekli ağlıyor ıkınıyor.
masterchefiniz Zkolip fitil kullandım ama iyi değil dediler. Ona alışıyor mus ondan tembellesiyor muş. Zor valla 😪
AdasuAnnesi Zkolip gaz msjlari var netten bakabilirsn bebek yagiyla uygula ayrica mamayi da zor sindiriyor olabilir o da gsz yapar yediklerine dikkat et sana dut öneririm komposto yao hem süt arttiriyor hem gaza iyi geliyor ayrica taneli kimyon cayi da yapabilirsin kendine günde 2 kupa ic etkisini görürsn umarm yardmci olur. 🙂
Mehtapsercee Zkolip zeytinyağ içir hergün bi çay kaşığı canım bağırsakları yumuşar yada manasına katabilirsin
Hunilianne Zkolip banyo sonrası güzelce masaj yapmanız lazım. Bacakları hareket ettirmeniz lazım ama çok minikse kalçaya dikkat lütfen. Her gün yıkamak da fayda eder
Limoncicegiiiii Benim kizim 29 günlük aynıyız hemen hemen ilk gündem beri denemediğimiz şey kalmadı yaptıklarımı söyleyeyim -nurse harveys gaz damlası -acı elma yağı topuklarına birer damla masaj yapıyoruz -YouTube gaz masajı öneririm uç gündür içtiğim rezene anason çayına bir Kaşık kimyon koyuyorum dut kurusu kaynatıp suyunu veriyorum iki cay kaşığı çok rahatlama oldu gözle görülür şekilde uç gündür yapıyorum bunu akşamları kolik gibi 3 saat ağlıyordu ağlamıyor hangisi etkili oldu bilmiyorum ☺️
Limoncicegiiiii -uyurken sıcak su koyuyorum şişeyle çok sıcak olmayan bide müslin ütüleyip karnına sıcağıyla koyabilirsin
Gzrilknur Zkolip sadece bebelac kullanırken öyleydi bzimde. Üstten çıkaramıyordu gaz. Bebelac gold a geçince rahatladık. Gerçi sadece yatarken veriyorum. Altlı üstlü gazı rahat çıkıyor şimdi. Nurse harveys şurupta kullanıyorum bağırsakları için düzenli olarak.
Eslemervaninannesi Zkolip mamani değiştir mama yaramiyor olabilir diger mamada boyle olursa tekrar doner bebelac kullanirsin
Burcu1101 Zkolip Canım çocuga zeytinyağı verme gaza ne etkisi var saçmalık yani. Kendin kimyon ve rezene çayı iç çocuga sakın verme. Ben çörek otu yağı kullandım karnına ve ayak altına onla masaj yap her altını açtıgında. Ve en büyük tavsiyem sen yanındayken ama nefessiz kalmasın sakın; yüzüstü yatır. Ben bi yatırırdım bebeği döndürdüğümde arka arkaya 5-6 tane gaz çıkarırdı. Bunlar tavsiyem bebeğede zararsız😇 he bide zaman ver ona yavaş yavaş büyüyüp bağırsaklar gelişecektir.
Gokcem01 Canm bizim çocuk doktoru kakasını yapmakta zorlanıyor diye gün de 2 kere zeytinyağı ver dedi 1 çay kaşığı bende verdim 1 aylıktı benim kızımda korktum hatta doktor ver ki rahatlasın dedi benim kızım mama ile besleniyor emmedi sabah akşam 1 çay kaşığı mamasina katip verdim rahatlıyorlar. birde canm maması gaz yapıyor senin kullandığın mamada laktoz var o yüzden gaz yapıyor benim kızım çok gazlı biri doktorumuzun gazlı bebeklere önerdiğimiz 2 mama var dedi bunlar canm aptamil conformil evolvia AC bunlar gaz yapmaz fazla çünkü laktoz yok yani canm şeker yok bumlardan birini al dene özellikle evolvia ac olanı al evolvia AR olanı da var AR olanida gaz yapar ama AC olanı yapmaz dene istersen
Dyt_ayse Zkolip biz neler çektik o gazdan bol bol masaj yap , karnına ılık zeytinyağı sür üzerine sıcak bi bez koy, bide gaz damlası kullan biz biogai kullanmıştık bunlar rahatlattı bizi umarım rahatlar bebiş onlar için gaz çok zor