Oğlum 2 gun sonra 5 aylım olucak bebelac bıberon mamasını artık ıcmemeye basladı hero baby kasık mamasını verıyorum o bıle bin bir zahmetlen ve sureklı katı vermekte istemiyorum yarı gunu ac gecıyo uyumuyorda aclık hıssettıgı ıcın ben oğluma baska ne verebılırım Allah rızası için bılen bırı varsa yazsın