Zynp kaç aylık bebeğiniz başlangıç aşamasında mısınız bilmiyorum. Ama ilk başlangıç döneminde emzirdikten yada mama yedikten 1-1,5 saat sonra tadımlık olarak 2-3 tatlı kaşığı verebilirsiniz, aman nasıl olsa yiyor diyip fazlasını vermeyin ilk başlarda, yemeye yiyorlar ama kaka durumuna gelince sindiremeyip çıkaramıyorlar. İlk başlangıclar hep zordur yada bizimki zordu, verdiğimi tükürüyordu ağlıyordu istemiyordu, 2-3-4-5 kaşık derken şimdi bir öğünü çorba olarak yiyebiliyor😍 birde dediğiniz gibi açken ağzını açıp yemek istemiyor bende ilk siz gibi öyle deniyordum hep ağlıyordu, biberona yada emmeye alışkın olduklarından hemen emip doymak istiyorlar 😁😁