Ben bugün aldım arkadaşıma dktoru önermiş birde zeytinyağ ama saf yani hakiki zeytinyağ değil çiçek yağ normal yemeklere koydugumuz makatinda suruyoruyorum.benim kızım 2 aydır çok kötü kabız ağlayarak yapıyor yapsada.bugun yaptı şükür peşpeşe az az derken rahatladı devat etcem ilacinada zeytinyaginada