Prensesss_annesiii Kizim 6 aylik olucam 7 gun sonra ama.kizlar asiri huysuz gunduzleri toplasa 1 saat uyumuyor iki gundur hep agliyor kiyamiyorum bu haline neden olabilir acaba ):
Esrakayrayusra Prensesss_annesiii bizde 10 gün sonra tam 6 aylık olucaz bende bekliyim bizimki de huysuz ve gündüzleri doğru düzgün uyumuyor
nur_eayni_h Prensesss_annesiii 6 ay 15 günlük benimki de öyleydi hala öyle . Çünkü diş sürecine giriyorlar kimisinin uzun kimisinin kısa sürüyor. Benimki 2 tane çıkardı şimdi üstleri bekliyoruz. Ayrıca uyarıcılar artıyor tatmin etmek zorlaşıyor ilgi istiyorlar değişiklik istiyorlar. Hepsi bir araya gelince bayağı huysuzluk ediyor.. ama Allahım sağlık versin elbet geçer. Rabbim kolay geçirsin🤲🏻