Elmasycl çok minnakken oturttum 5 aylıkken desteksiz oturup oyuncaklarıyla oynuyodu. Doktorum yabancı söylediğimde sizlerde(türklerde) var öyle oturtmama orası batar burası çıkar gibi cümleler, uyuması için sallama gibi şeyler demişti😬Ama bebeğimin ilk ayağa kalktığını söylediğimde ona erken demişti ama kendi kalktığından bişey diyememişti😂