Ukalaade Sizler ne durumdasınız 4 ay aşını yaptırmalımıyım sokak çıkma yasağıda var ne yapmalıyım ????
doruknaz Ukalaade aşılar çok fazla otelenemiyor. En fazla 1 hafta 15 gün. Bizimde 1 yaş aşılarımiz var gideceğiz yaptirmaya. Ama sağlık ocağında olduğu icin çağırıp arabada yapmasını rica edeceğim içeri girmeden . Yani aklıma en iyi yol bu geldi.
kuzeyinannesi12 Ukalaade kesinlikle yaptırmalısın aşılar çok önemli ertelenmemesi lazım,bende oğlumu dün 3 aylık aşısına götürdüm sağlık ocakları zaten önlemlerini alıyor sende önlemini alır hemen gider gelirsin
Jiyansiya Yaptır canım biz de bugün gittik sabah 9da kimsecikler yoktu önlemini al eldiven maskeni tak döndüğün gibi de bebeğin kıyafetlerini değiştir
Mom090 Ukalaade kesin yaptır her aşı onun bağışıklığı içinde önemli biz dün 1 yaş aşısına gittik rica ettik bahçede yaptı hemşire