Canım anneler selam. Oğlum 2 yaşında. Bugün ellerinin daha doğrusu baş parmaklarının iç taraflarının minik minik soyulduğunu farkettim. Suyu çok seviyor. Her fırsatta elimizi yıkayalım der durur. Bundan kaynaklı olabilir mi? Ya da neden olabilir? Ve ne yapmam gerekir bu durumda? Tavsiyelerinize ihtiyacımız var 🦋