Ezgiysf her şeyi merak ediyor, keşfetmek istiyor, çok normal bu durum. O aylarda oyuncaklar ilgiyi kısa süreliğine çekiyor, daha çok çevreyi keşfetmek istiyorlar. Emekliyor mu bebeğiniz ? Emekleyip kendş başına istediği yere gidebilince rahat edersiniz