pasabeyy bende aç kalcak diye mama veriyorum sağıyorum falan bide gündüz uyumayınca kilo alımı düşüyor sürekli hareket olduğu için ben 1 haftadır gündüzleri paso sallıyorum sırf uyusun diye 1 hftada bile kilosu çok farketti alışacak diyede korkuyorum ama napim napıcamı şaşırdım şu dönemini bi bitirsin bırakıcam sallamayıda bakalım 🤷