Uzun süredir her adet döneminde yani öncesinde sinirlerim bozuluyor. Resmen depresyon geçiriyorum. Dün yine öyle bir gün yaşadım ilk önce iş yerinde iki kişiyle kavga ettim ondan sonra annemin komşusuyla tartıştım en sonda gece oğluma bağırıp eşimle kavga ettim😔😔😔 adet görene kadar çok geriliyorum ve öfke nöbetleri geçiriyorum. Allaha şükür az önce regl oldum ve ne sinir kaldı ne de öfke. Bu durumu eşim anlayamıyor ve benim Piskolojik sorunlarımın olduğunu düşünüyor. Normalde sakinimdir sadece adetimden bir gün önce başlayıp adet olunca rahatlıyorum. 😞😞😞