Makarna_kulak wafflee_42 aynıyız bizde emekleme pozisyonunda bekliyorlar ama emekleme yok biraz daha sabır canım vakti geldiğinde olacak demekki🤗
brns21 wafflee_42 kizim 9,5 aylik poposunun ustunde ilerliyor emeklemiyor acele etmeyin zamani vardir
Sarezgi Biraz erken değil mi bunu söylemek için? Benim kızım 9 buçuk aylık hala emeklemiyor geri geri gidiyor🤷♀️
HungryWolf Bi arkadasimin kizi hic emeklemedi direk yurudu. Merak etmeyin bu bir gelisim sureci hepsi olabilir emeklemeyebilirde.
wafflee_42 HungryWolf Bu ay emekleme çabaları görebilme ihtimalim varmış ama bilmiyom ya. Dişler erken çıktı. Emeklemeye de başlasın bence 😁
wafflee_42 -erCansu- emeklesin de sonra adım atsın 😂 brns21 ahh canım bizde pozisyon yok. Sanırım birazda ondan sıkıntı ettim 🤷
Crndurukmrc brns21 aynı ya 😂 doktorumuz kendine göre yöntem bulmuş dedi bence kolaylarına geliyo emeklemeyi keşfetceklerini düşünmüyorum
Elifkrt27 wafflee_42 valla canım bizimki malesef çOk erken emekleyip erken yürüdü ama sonra keske biraz geç olsaydı diyorsun çünkü gözünün önünden ayırıp tuvalete bile gidemiyorsun emekleyip yürüyünce 😀
BenMathilda wafflee_42 Selam, profil fotoğrafınızı küçükten her gördüğümde ablam zannediyorum. Benzemis simaniz 🤗 Belki emeklemeden yürür. Belki 8-9 ayliktan emekler. Kim bilir. Her çocuğun gelisimi kendine özel.. Nasıl istiyorsa oyle yapsın boşver..
Zuzuuu wafflee_42 Zamanı vardır annesi daha üzülme benim kızım da herkes emekler kös kös otururdu sonra birden kalktı yürüdü sıralama bile olmadı 😖 Her şeyin zamanı oluyor güzel günler gelecek pıt pıt yürürken göreceksin 😌
wafflee_42 zubeyde_vs1 ya ama emeklesin istiyorumm. Kapıya kadar gitsin,TV ünitesinin oraya kadar gitsin tam kırıp dokecekken kucaklayıp alayım istiyorum 😁🤭
Crndurukmrc wafflee_42 benim kızım 11 aylık olcak haftaya poposunun üstünde gidiyor.yere yüzüstü bırakıyorum kesinlikle istemiyor ağlıyor.o yüzden bunu sizin söylemeniz için çok erken.hem bizim doktorumuz her bebek emeklicek diye bir durum söz konusu değil dedi.bende sizin gibi çok sıkıntı yaptım ama şu an yapmamaya çalışıyorum
wafflee_42 Crndurukmrc Ya bide millet laf ediyor. Yok oturamiyor mu yok daha emeklemedi mi bilmem neee 😒