bonbonjelibon kıyas yapmayın canım hiç bir zaman ,benim oğlumdan 4 gün önce bi arkadaş doğum yaptı ,onun ki konuşmakta bizi gecti,biz diş çıkarmakta onu geçtik 😂her bebek farklıdır bunu hiç unutma ,yarın 10 aylık olcak 7 dişi var oğlumun 😅bahsettiğim kişinin kızının 2 tane 😂hiç bi zaman kıyas yapma anın tadını çıkart 🤗