Bebeğimin kaka yaparken çok ıkınıyor günde 3 defa yapıyor ama yapana kadar çok ıkınıyor dün Dr fitil ve kaleidon damla kullanmanızı söyledi. Daha önce de twippy damla kullanın demişti o damla birşeyi değiştirmedi. Kaleidon kullanan var mı işe yarıyor mu? Çünkü bu damlaların fiyatları yüksek hemde sürekli farklı farklı şeyleri vermek istemiyorum. Oğlum 41 günlük