10 aylık oldu oğlum. Artık tükendim. İnanın tam destek ile uyuyor. 3.5 aylıkken meme reddi başlamıştı. Sadece uyurken ve ayakta sallayarak emzirirsem emiyordu. Ayakta gezerek sallayarak emzirerek uyuyor o zamandan beri. Meme reddi bitti artık sıkıntı yok ama gündüzleri malesef ağzı memede uyuyor yanı yanımda yatıyorum. Bir de üstüne uyutmaya çalışırken ellerini ağzıma soktuğu için kundak yapıyorum. Gece uyutup kundağını açıp yüzüstü yatırıyorum öyle uyuyor. eğer düzeni bozulmazsa sıkıntı yok 5 dakikada uyuyor ama bi 15 dk erken uyanırsa gün benim için bitti. Resmen savaş veriyorum. Hep uykusu var oluyor ama az da olsa uykusunu aldığı için çok zor uyuyor. Yarım saatten fazla uğraşıyorum. Kollarım kopuyor, ter basıyor, başım dönüyor. 46 kiloya kadar düştüm. Normalde uyku eğitimi vermek istemiyordum ama artık çocuğuma da yararlı olamıyorum. Ne yapacağım ben kafayı yemek üzereyim evde huzurum kalmadı dayanamıyorum artık. Uyku eğitimi verenler iyi ki vermişim diyor. Ama bazıları da uyku eğitimi öcü diyor. Ben de olumlu bakmıyordum ama bu halde daha fazla ne kadar devam edebilirim bilmiyorum 😢