Oykulum canım bir cok sebebi var crp yüksekliğinin beslenmeden sigara dumanına vs vs ama pis bakmaya falan ilgisi yok:) genelde bagısıklık ile ilgilidir. Yetiskinler taşıyıcı olur ve enfeksiyon onlardan bulasabilir. Benim kızımda gecirdi 10 aylıkken annemden bulaştı. Bogaz enfeksiyonu olmuştu. Antibiyotik tedavisi gördü. Bebegine cok güzel baktığına eminim. Aynı sekilde cevresindeki yetiskinlere dikkat etmek lazım:)