Kaderyas032717 benım şişmiştı bır ay cektım kıpkırmıydı et ıcınde curumus gıbıydı morardı sonra kac kutu antıbıyotk bıtırdm gecmedı enson baska bı dontra gıttgmde acıl alalım apseyı bosaltalım yoksa daha kotu olur gogsunu sarar dedi korkma canım bı anlık sadece benm1 dkka surdu surmedı emın ol suankı cektıgın agrıdandaha az acı cekıceksın .ipneyı yaparken uyustururken bı acı duyarsın okadr , sonrası onemlı temız tut sureklı pansumana dıkkat et batikonla yaptımben, snrasında hep gogus kalkanı kullandımhala kullanıyorm gogus pedleri bakteri urettıgı ıcın tekrarlayabılır bide dus almadım gunlerce su degdırmedım