Kubracvlk dönem dönem olabiliyor çocuklarda, Bi kere yaparken acıdıysa her defasında acıcak diye korkudan ağlıyo olabilir bol bol kayısı suyu içirin benim oğlum da bi ara öyle olmuştu hatta kısır döngüye girmiştik Bi kere canı yanmış yaparken sonra ertesi gün yapmak istemedi tuttu e tuttukça katılaştı Bi sonraki yapışında yine acıdı falan o döngüde çıkana kadar anam ağlamıştı ama geçiyor yani merak etmeyin normal dönemler ☺️