Haribo42 merhaba oğlum 7 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu ve bronşit geçirdi antibiyotik iğne ve antibiyotik tedavisi olduk ama ateşi bir türlü geçmedi antibiyotik tedavisiyle birlikte enfeksiyon geçti tahlilleri temiz çıkıyordu ama ateş düşmüyordu doktor ateşin sebebini bulmak için yatış verdi yattığımız gün gaita tahlili verdik ve dışkısında amip çıktı hem bronşit hem de amip için tedavi olduk ateş düştü hastaneden çıktık. Bu arada ishalimiz de vardı. Endişelenmeyin ateşini takip edin ince giydirin bol sıvı verin antibiyotiğini saati saatine kullanın hastanede ishali için reflor probiyotik verildi doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz