Neset Melegimsin ek gıda yemiyordu zaten canım yesede günde 1 öğün filan istemiyordu. Mamayla 200 gram almaya başladı. Biz mamaya 10 aylıkken başladık. Aylık 200 gramda normal. 8 aylıkken kilo alımı durdu 2 ay kilo almadı
Kvsr07 Melegimsin hayır bilmiyorum ama eğer alerjisi varsa bebegin en az 6 ay kullanmayı öneriyor dr lar 6 ay sonra bi deneme yapıyorsunuz eğer düzelme olmuşsa süper ama olmamışsa devam ediyorsunuz bize dr umuz bu şekilde açıklamıştı.
Yusufalim Melegimsin en hafifi comidegen yani koku anlaminda bence bi sorun dr. Bizde progamin as aldik asla icmedi oglum. Ama sonr dr comidegen daha az kokar dedi onu yazdi aylardir onu kullaniyor
Hcreymen Melegimsin bence gayet mantıklı cnm şimdi bile geç sen yavaş yavaş çünkü dediğin gibi normalde de iştahlı bi bebek değilse o mama hoşuna gitmeyebilir…umarim halledersin 🙂
Asafeymeninannesi Melegimsin Oğlum 1 yaş 2 aylık 9 kilo 😊 Alerjisi olan bebelerin kilo alımıda çok yavaş olur. Sağlıklı olsunda gerisini kafaya takmayın Yani ben takınca elde birşey edemedim 🤷🏻♀️😊