Boncuk3838 Rotavirüs aşısını evde yaptım ilk verdiğimde ağzından birazını çıkardı sonra geri kalanını yuttu Bi sıkıntı olur mu aceba ya tutar demi aşı
Deletedmom388 Boncuk3838 Yok bir şey olmaz ben doktorun yanında kendim yaptım birkaç damla çıktı doktorumuz sorun olmaz azıcık bir şeyden dedi👍🏻
Skn233 Boncuk3838 bendede öyle oldu ebeye söyledim sorun olmaz dedi ilk verdiğimi tükürdü sonrakini yuttu alacağını almıştır