Merhaba anneler oğlum 2.5 aylık en son 2. Ay bitiminde 6 kiloydu . Ama gelin görün ki emmiyor sağıp veriyorum onunda yemiyor doktorum her 3 saatte bir 120 cc alması lazım diyor ama bu imkansız bizim için.huysuz bir bebek değil sağlıklı duruyor ama giderek iştahı azalıyor 1 ay öncesine kadar 120 cc sütü bile icebiliyordu şimdi 100 cc zorla veriyorum.ne yapmalıyım bebeğimin kapasitesimi bu kadar yoksa gerçekten az mı besleniyor anlayamiyorum. Çok üzülüyorum 🥺