Yusuffbebekk yok ya sağ olsun yararı da var, çocuk yükünü üstümden alıyor en azından 😅 seviyorum da iki görümcem var ikisi de kardeşim gibidirler, büyük olanı ev işini de sever, o da olsaydı mutfağı en azından ona kitlerdim seviyor mutfak toplamayı 🤣🤣 sokağa çıkma yasağı gelmeden çağırsaydım keşke 😜