Biri 3 biri 8 aylık iki kızım var virüsten dolayı evdeyiz hep iki gün güneş çıktı kapımızın önüne çıktık çok nadir rüzgar esti ve evet hasta oldular burun akıntısı ve öksürük ateş falan yok çok şükür ama ilaçsız nasıl geçireceğim bilmiyorum ıhlamur yaptım küçüğe verdim mamasını ıslatıp onun dışında bişey yapmadım neler geçirir ki… Bi de evimiz sobalı malesef yemek yapsam peşimdeler tuvalette gitsem peşimdeler kaçınılmaz son oldu havalar ısınmaya başladı derken bu hastalık 😔