Teninde (yüz popo sırt kollar gibi) kızarıklık, pişik, kusma, olduğundan aşırı hıysuzluk, kaka renginde değişiklik. Bunlar alerjik reaksiyonlar. Hatta bazen bir kaç gün (olağanın dışında) kaka yapamamak da alerji belirtisi sayılıyor. Özellikle ek gıdaya ilk geçişte tadımlar devam ederken ve tadımlar bitip öğünlere geçince de ara ara kabızlık yada bir kaç gün kaka yapamama olabiliyor; normal olarak kabul ediyor doktorlar.